نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات یاریمو نسخه پایه

نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات یاریمو در سه نسخه ی پایه، حرفه ای و پیشرفته ارائه شده که در ادامه ی مطلب توضیح کوتاهی در مورد نسخه ی پایه گفته شده:

نسخه ی پایه :

توی نسخه ی پایه ی این نرم افزار شما میتونید مشخصات مشتری رو ثبت کنید و به صورت خودکار اس ام اس کد دریافت دستگاه برای مشتری ارسال میشه که همچنین شما میتونید برای مشتری رسید (قبض) چاپ کنید ولی این کار پیشنهاد نمیشه چون یکی از هدف های نرم افزار صرفه جویی توی مصرف کاغذه پس بهتره رسید چاپ نشه ولی در صورتی که مشتری ناشناس و یا غیر قابل اعتماد داشتید میتونید از چاپ رسید (قبض) استفاده کنید.

تو لیست تعمیرات، در قسمت تغییر وضعیت میتونید وضعیت رو تغییر بدید و به صورت خود کار اس ام اس برای مشتری ارسال بشه و از وضعیت دستگاهش با خبر بشه.

همچنین میتونید مشتری خاصی رو ویرایش یا حذف کنید.

توی این نسخه تو قسمت پشتیبانی در صورت وجود بروزرسانی جدید نرم افزار خودتون رو بروزرسانی کنید و همچنین میتونید راه های ارتباطی با پشتیبانی نرم افزار رو مشاهده کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل با تیم پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرید و مشکلتون رو در اسرع وقت رفع کنید.

اگر قصدتون فقط پذیرش مشتری باشه بهترین گزینه براتون میتونه انتخاب همین نسخه ی پایه باشه.

نسخه ی پایه برای سه شغل تعمیرات موبایل با اسم محصول نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات موبایل یاریمو، تعمیرات کامپیوتر با اسم محصول نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات کامپیوتر یاریمو، تعمیرات ماشینهای اداری با اسم محصول نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات ماشینهای اداری یاریمو آماده خریده که شما مشتری عزیز میتونید با خرید این محصول به کسب و کار خود رنگ تازه ای بدید.