نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات یاریمو نسخه پیشرفته

نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات یاریمو در سه نسخه ی پایه، حرفه ای و پیشرفته ارائه شده که در ادامه ی مطلب توضیح کوتاهی در مورد نسخه ی پیشرفته گفته شده:

نسخه پیشرفته

نسخه پیشرفته امکاناتی بیشتر از نسخه حرفه ای داره که در پایین بهشون اشاره میکنیم.

توی نسخه ی پیشرفته یه حسابداری تعمیرات پیشرفته به نرم افزار اضافه شده که ریز هزینه ها و درآمد هارو بهتون میده.

همچنین میتونید توی قسمت ثبت هزینه شما هزینه هاتون از جمله کرایه مغازه، هزینه اینترنت و … رو ثبت میکنید.

توی لیست تعمیرات میتونید با کلید پیامک یک پیامک اختصاصی برای یک مشتری خاص ارسال کنید.

به علاوه میتونید با کلید تسویه حساب میزان پرداختی مشتری برای تعمیر دستگاه مورد نظرو ثبت کنید و میزان بدهی اون دستگاه رو هم مشاهده کنید.

توی نسخه ی پیشرفته ی این نرم افزار میتونید کارمنداتون رو ثبت کنید و اجرت تعمیرات هر تعمیرکار توی حساب خودش ثبت میشه و شما میتونید از تاریخ تا تاریخ مشخصی میزان درآمد هر تعمیرکار رو از اجرت هاش محاسبه کنین و میزان درصدی که میخواین به تعمیرکارتون بدین رو محاسبه کنید.

در قسمت گزارش مشتریان میتونین میزان پرداختی های مشتریا به صورت کارت، نقد و چک رو مشاهده کنید.

و در قسمت گزارش کارمندان میتونید میزان دریافتی های کارمنداتون به صورت کارت، نقد و چک رو مشاهده کنید.

توی قسمت گزارش جامع میتونید گزارش امروز, گزارش همه و گزارش از تاریخ تا تاریخ بگیرین که بهتون ریز پرداختی های مغازتون رو میده که میتونین به صورت کارت، نقد و چک مشاهده کنید؛

توی جدول کارمندان میتونید میزان دریافتی های کارمندا رو مشاهده کنید؛

و توی جدول هزینه ها میتونید میزان هزینه های مغازتون رو مشاهده کنید؛

و در آخر جدول سود و زیان، میزان سود و زیان مغازتون رو مشاهده کنید.

توی این نسخه کل موارد مورد نیاز پنل اس ام اس رو برنامه نویسی کردیم که شما با چند کلیک ساده یک اس ام اس رو برای یک شماره دلخواه، یک مشتری خاص، تمام مشتریان، تمام کارمندان و چندیدن شماره دلخواه ارسال کنید.

توی این نسخه توی قسمت حساب کاربری شما میتونید کاربری با سطح دسترسی اپراتور، مالی و مدیر ثبت کنید و هر کاربر میتونه به بخش مورد نظر خودش دسترسی داشته باشه.

در این نسخه در قسمت تنظیمات شما میتوانید نام مغازه، جمله ای که در پایین فاکتور ها چاپ میشود را مشاهده و تنظیم کنید، همچنین تنظیمات مربوط به پنل اس ام اس نیز در همین قسمت میباشد.

نسخه ی پیشرفته برای سه شغل تعمیرات موبایل با اسم محصول نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات موبایل یاریمو، تعمیرات کامپیوتر با اسم محصول نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات کامپیوتر یاریمو، تعمیرات ماشینهای اداری با اسم محصول نرم افزار مدیریت خدمات و تعمیرات ماشینهای اداری یاریمو آماده خریده که شما مشتری عزیز میتونید با خرید این محصول به کسب و کار خود رنگ تازه ای بدید.